Sunday 8 April 2012

Kawad Polis Bermula Lagi :D

assalamuailaikum and hi my follower yang setia follow perkembangan saya .heheh . act harini saya nak share dengan guys pasal KAWAD . okay . gelap again my face .  ehhe .but nevermind dah kata budak sekolah . mesti la muka tak tentu . hehe. actually saya suka bila ada kawad lagi , sebab dapat training lagi sama sama . so suasana tuh yang saya tak dapat lupakan . hehe . okay start besok , kitaorang akan start lagi training kawad . sebab kitaorang di jemput dari sekolah seksyen 23 . heheh . terima kasih kerana sudi jemput kitaorang buat perfomance dekat sekolah korang . hehehe . i will appriacet that . hoho . kitaorang akan buat persembahan tuh pada hari ahad nih . fuhh ada seminggu je untuk training biar bagi lebih kemas dan cantik . hehe . harap kitaorang tak buat koranh kecewa dengan perfomance dari sekolah kitaorang . and thank you jugak dekat ABAH NAIM yang itu orang atas kitaorang yang bawak kitaorang . dia nih orang atasan dekat IPD shah alam macam tulah .ehhe sorry baru tahun saya rapat dengan ABAH . hehe . sebab ABAH la kitaorang dapat buat perfomance dekat sekolah 23 . heheh thank you . tapi tahun nih la jugak saya active dalam KAWAD POLIS . dah lah tahun SPM nak focus pelajaran lagi . hmm betul betul kena pandai bagi masa dengan belajar dah training . heheh . okaylah sampai sini jela perkembangan saya hari ni . insyaAllah bila ada masa , saya akan masuk kan gambar kitaorang training and video . insyaAllah .thanks again yang siapa follow perkembangan saya . assalamuailaikum . ^^ :*

No comments:

Post a Comment